Personalități din Piatra, Orhei: Anastasia Garabadjiu

Anastasia Garabadjiu 1Anastasia Garabadjiu s-a născut în satul Piatra, Orhei. După absolvirea școlii din localitate a continuat studiile la Colegiul de medicină. Apoi a absolvit cu succes Academia de Studii Economice din Chișinău. A fost angajată la Societatea Union Fenosa. În cele din urmă a emigrat în Canada și a lucrat în calitate de agent imobiliar. Recent ș-a deschis afacerea sa și din informațiile pe care le deținem este o afacere prosperă.

Îi place sportul și în timpul liber practică parașutismul.

Axenia Iasir.

Anastasia Garabadjiu 6Anastasia Garabadjiu 5

Despre piatradinorhei

Satul Piatra este locul unde m-am născut, unde am copilărit, unde am mers pentru prima dată în viață la școală...aici sunt înmormântați părinții, buneii și străbuneii mei...aceasta este baștina mea pe care o iubesc și vreau s-o cunoască lumea...
Acest articol a fost publicat în Без рубрики. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu